CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Ale przepiękny zestaw!!! ♥ No cudnie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zestawienia świetne ;) bardzo ładna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw haftów kwiatowych na ubraniach to mój absolutny hit tego sezonu! :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. wow,uwielbiam! cudnie to zestawilas! :-),czekam na kolejne posty!
    Kochana,wpadniesz i klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie! Bardzo mi się podoba! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Welurowa bluzeczka jest przepiękna i w końcu muszę się skusić na zakup swojej, bo coś zwlekam haha
    zapraszam do mnie
    bezxtwarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kabaretki i ciuchy z naszywkami i tymi kwiatowymi elementami i wzorkami! Ojeju i do tego welur. Super zdjecia i ciuchy kochana! Piekny stroj, buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Te bluzeczki są świetne i idealnie wspasowaly się w trendy!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top