That's what I like


Piszę do Was w niedzielę wieczorem, pod koniec tego tygodnia i mogę powiedzieć, że jestem z siebie naprawdę dumna. Ponieważ przez cały tydzień nie obijałam się, a intensywnie pracowałam przy remoncie mojego pokoju. A najlepsze jest to, że sama zabrałam się za malowanie ścian! 
Już kiedyś właściwie malowałam, ale około dwa lata temu i to w piwnicy, rodzice mi wtedy zaufali, bo uznali, że jak coś zepsuję, to nie będzie szkoda, bo w końcu to tylko piwnica haha. No więc powiedzmy, że jakieś tam doświadczenie miałam, ale niewielkie. 
Teraz ściany w moim pokoju są już skończone i wyglądają dokładnie tak jak sobie wymarzyłam! Szczerze, to ciężko było zamalować poprzedni kolor, ale jednak się udało, co kosztowało mnie mnóstwo pracy i tak, były chwile zwątpienia, bo pokój nie jest taki mały i trzeba było się tym wałkiem namachać, jednak kiedy chłopak wracał z pracy, to mi trochę pomagał, no i nawet siostra czasem dała się namówić :D Jeszcze tylko trzeba pokój ogarnąć po remoncie, wyszorować podłogę, umyć okna i można z powrotem powoli wnosić do niego rzeczy. 

Ale to jeszcze nie koniec zmian! Postanowiłam przemalować na biało dwa meble: biurko i komodę. Jestem w trakcie malowania biurka i jego rekonstrukcję powinnam skończyć już we wtorek, później biorę się za kolejny mebel, no i to co najlepsze czyli dodatki ♥ Mam już parę pomysłów na przerabianie moich starych dodatków, które teraz już kolorystycznie nie pasują do nowego pokoju, ale nie chcę ich wyrzucać. 
Tak się super złożyło, że w tym tygodniu jadę też do Krakowa, więc wstąpię do Ikea i może tam też znajdę coś do pokoju. Mega się cieszę, bo w końcu kto nie lubi chodzić do Ikea♥

Jak juz uwinę się z tym całym przerabianiem i ozdabianiem to możecie spodziewać się postów z ozdobami DIY, organizacją toaletki i metamorfozą mojego pokoju!







Mimo że ten tydzień był dla mnie naprawdę intensywny i pracowity, a wieczorami byłam po prostu padnięta to jednak się cieszę, bo widzę efekty i wiem, że wykorzystałam ten czas w 100% ♥
Mam nadzieję, że nadchodzący tydzień będzie dla mnie równie produktywny i zrobię wszystko co sobie zaplanowałam!

A jak Wam minął ten tydzień?

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Jejku super! Ja jak wrocie z Anglii do domu to chyba zrobie generalne porżadku w pokoju, mega mnie zainspirowałaś :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie myślałam nad obmalowaniem mebli :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. That's what I like? Czyżby Bruno Mars? <3 Człowiek czasami mimo wyczerpania czuje się zadowolony, szczególnie, jeżeli dzięki swojej ciężkiej pracy widzi zadowalające efekty ;) Chętnie zobaczyłabym efekt Twojej harówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie Bruno Mars ♥ Na pewno pokażę efekty, już się nie mogę doczekać aż wszystko będzie skończone :)

      Usuń
  4. Najważniejsze, że efekt końcowy jest zadowalający :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczo wyglądasz :D Mnie tydzień minął całkiem dobrze :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. To dużo pracy zrobiłaś, ale opłaca się!
    Podobny remont robiłam 3 lata temu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tak średnio ;/ Nudze się :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę się w końcu zmotywować do pomalowania pokoju. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!
    Fajnie, że robisz zmianę w pokoju, co jakiś czas trzeba je robić :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #506
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, świadomość, że wykorzystało się czas najlepiej jak się mogło jest max satysfakcjonująca! Super, że sama zabrałaś się za malowanie i fajnie, że masz masę pomysłów :)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. To fajnie, że jesteś zadowolona ze swojego zaplanowanego czasu. Ja ciągle narzekam, albo na pogodę, ale na swoje lenistwo :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. remonty są czasem trochę uciążliwe, ale efekty cieszą ;) super, że udało Ci się zrobić wszystko tak, że jesteś zadowolona :) ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie powodzenia w dalszych pracach nad pokojem! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dekorowaniu pokoju :)
    Uwielbiam metamorfozy wnętrz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodatki to największy wydatek i największa frajda. Sama wiem jak fajnie jest zmieniać pokój i projektować na nowo ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top