Xmas wishlist 2016

    Ponieważ już za tydzień święta, postanowiłam opublikować moją tegoroczną wishlistę. Trochę szkoda, że w zeszłym roku takiej nie robiłam, bo mogłabym podsumować czy dostałam to, co chciałam, czy nadal nie mam tej rzeczy albo czy coś mi się 'odwidziało' ;)
      Możecie natomiast zaglądnąć do mojej świątecznej wishlisty 2014. Powiem Wam, że przez te minione dwa lata każdy punkt z niej został spełniony. Czarny zegarek dostałam wtedy na święta, lustrzankę kupiłam kilka miesięcy później ze swoich oszczędności i niewielkiej pomocy taty, kokosowe masełko dostałam rok później na mikołajki (i swoją drogą zbytnio się z nim nie polubiłam), podobny szalik ze zdjęcia zamówiłam przez internet i chodzę w nim do tej pory, a podgrzewacz do rąk i bawełnianą torbę również otrzymałam na kolejne mikołajki.

      I nie, święta to nie tylko prezenty - upominki traktuję jako taki miły dodatek. Wishlistę robię natomiast też dlatego, że trochę rzeczy uzbierało mi się do kupienia i w ten sposób mogę to wszystko zebrać w całość i się tym z wami podzielić :)


      W tym roku w mojej wishliście przeważają kosmetyki. Marzy mi się pomadka K lips w odcieniu milky brown, na którą poluję już od kilku tygodni i dosłownie w żadnym rossmannie nie mogę jej dostać! Chciałabym także wypróbować kokosową maskę do włosów z Lady Spa, paletkę Naked Chocolate, a także ciasteczkowy mus z Nacomi, który ma już moja siostra, a jego zapachowi wprost nie można się oprzeć ♥ Ostatnią rzeczą na liście jest statyw i w końcu muszę zebrać się, żeby go kupić, bo kiedy nie ma mi kto zrobić zdjęć, często tworzę z różnych przedmiotów 'piramidki': stawiam na krześle pudełka, książki czy cokolwiek innego, a zwieńczeniem takiej wesołej piramidki jest właśnie mój aparat :D

A jak wygląda Wasza świąteczna wishlista? :)

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy, wszystkie bardzo przydatne <3 Ja chciałam dostać buty i jakieś kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co jeszcze nie mam wishlisty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takiej listy, bo pewnie jakbym ją miała byłaby przygnebiajaco dlugaaaa :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu jest caaały list do Mikołaja a i na Twojej liscie znajduje kilka rzeczy, o których tam zapomniałam, np. od dawna marzy mi sie ta biała czekoladka MUR :) dodatkowo coś z Nacomi byłoby super uzupełnieniem :)
    Milky Brown polecam - mam i uwielbiam, ale rzeczywiscie ciezko jest je dostac :<

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę by wszystkie punkty listy sie zmaterializowały

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycił mnie ten kolaż z wishlistą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Statyw zdecydowanie ułatwia robienie zdjęć (w moim przypadku książkom) - mogę sobie spokojnie pogrzebać w ustawieniach, zrobić kilka podobnych zdjęć i potem wybrać najlepsze.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Statyw oraz paletkę sama chętnie bym przygarnęła :)! Z tej samej firmy co słynna czekolada również chciałabym znaleść pod choinką ich słynne blushing hearts <3

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wishlista :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie zrobić swoją wishlistę bo to fajna sprawa :) a pomadka Lovely na pewno będzie do niej należeć. Latam za nią od jakiegoś czasu, ale i ja w żadnym Rossmannie nie mogę jej dostać. Coś czuję, że będzie ciężko ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe rzeczy :) ja również poluję na tę pomadkę K Lips, ale nigdzie jej nie ma :/
    mam nadzieję, że uda Ci się skompletować wszystkie te rzeczy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysl :) ja produkt z nr 1 chetnie sama bym przygarnela, cholernie mnie kusi! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja świąteczna wishlista jest zdecydowanie dłuższa! Ty za to przedstawiłaś swoją w genialny sposób :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam jakiejś specjalnej listy życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa wishlista :) Ja nigdy takiej listy nie robiłam, bo szczerze mówiąc nawet na to nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł na posta.
    Ciekawa wishlista.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top