Happy Children's Day!

Hej, kochani! Pogoda sprawdza się w 100% i jest dzisiaj tak pięknie i ciepło, że ja nie mogę :D I do tego takie piękne święto mamy - Dzień Dziecka! Ja już ostatni raz spędzam  go, nie mając jeszcze ukończone 18 lat, ale co tam wiek to liczba i zawsze będę dzieckiem swoich rodziców haha :D 
Jak tam spędzacie ten piękny dzień? Ja dzisiaj po szkole poszłam za zakupy, na obiad była pizza, a w zamrażalniku czekają jeszcze na mnie lody bakaliowe! Po prostu żyć nie umierać :D










KOSZULA - klikniecie? :)

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. śliczne spodnie :)
    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!
    kliknięte :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, śliczne zdjęcia i oczywiście kliknęłam :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, pogoda jest świetna :D Najlepszego! xD
    -- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! a mi mama dzis powiedziala ze ostatni raz kupuje mi prezent na dzien dziecka bo w przyszlym roku juz bede "Starszą panią" :( Starosc nie radosc xd
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kwiatowo.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wczorajszy dzień spędziłam cudownie! W szkole był pełen luz,a potem pojechałyśmy z przyjaciółką na wycieczkę rowerową do koleżanki, gdzie grałyśmy w siatkę :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzień dziecka spędziłam z koleżanką po naszemu- piwo i pizza :) :) hehe
    Świetna koszula, właśnie takiej brakuje mi w szafie i zawsze gdy przychodiz jakieś eleganckie wyjście to latam jak z pieprzem, bo nie mam co na siebie włożyć :P hehe

    Świetna propozycja- taka luźna i stylowa :)
    Oczywiście kliknęłam 13,33$
    Bardzo bym Cię prosiła również o to samo u mnie- z góry dzięki :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz tu jestem i myślę, że zostanę na dłużej :) obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    KLIK KLIK KLIK nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, śliczny wygląd bloga i ogólnie przyjemnie jak zawsze tu u ciebie :3 poklikałam! <3
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na sesję z lusterkiem! wyszłaś przecudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mimo, że mam 18 lat to i tak świętowałam dzień dziecka :D masz racje wiek to tylko liczba!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne lusterko <3
    Pięknie wyglądasz!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie spedzilam swoj dzien dziecka xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjecia są naprawde piękne
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie mama z okazji dnia dziecka zabrała na zakupy hihi
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja i bardzo dobre zdjęcia!
    Obserwuję, bo bardzo podobają mi się również poprzednie posty :)
    >mój blog KLIK<
    zapraszam również do mnie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia jak i osoba na nich ;) I te 18 lat, piękny wiek jak to mówi moja znajoma :D
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla rodziców zawsze będziemy dziećmi :D
    Śliczna koszula, poklikałam :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;)
    U mnie w zamrażalniku też czekają lody bakaliowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. top model <3 cudnie poklikałaaaam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! :D
    Kliknęłam :)
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/05/something-new.html <--Odwdzięczysz się? :>

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna ta koszula, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo kreatywne zdjęcia, naprawdę! ♥ :)
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia! :*
    Ja dzień dziecka spędziłam bardzo miło :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia :).
    Bransoletka śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  33. Uświadomiłaś mi, że mi został jeszcze tylko jeden "prawdziwy" Dzień Dziecka bez 18! Ja ten dzień spędziłam na wycieczce klasowej :) Prześliczne zdjęcia, oczywiście kliknęłam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz idealnie :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla rodziców zawsze będziemy dziećmi :p Kliknęłam- 53.32 zł :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  36. lody bakaliowe :o nie przypominaj mi o takich pysznościach! :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  37. Kliknelam tak jak prosilas :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - SUPER NAGRODA!
    Pozdrawiam, Malwa

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne spodnie! takie dziecięce ale cudowne :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  40. też byłam na pizzy a w domu miałam lody!:) świetne spodnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. I love the idea of the way you took pics
    You look georgeous
    Followed!
    visit and follow back if you like my blog
    izzyybella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Rozdanie

statistics

Enjoyours

Newchic

Sherrylondon

Bridesmaid dresses collection for 2017
Back
to top