Spring breeze




     Trzeba przyznać, że w tym roku pogoda nas nie rozpieszcza. Mimo, że mamy już połowę maja, to wciąż jest zimno, chociaż pamiętam jak co roku w maju były już upały i piękne letnie słoneczko. 
   Na razie musimy jedynie nacieszyć się tym, że zimowe kurtki można zamienić na te cieńsze, chociaż w tym tygodniu był taki jeden dzień, w którym idąc na uczelnię w nieco cieńszym płaszczyku i zimowym (!) szaliku dosłownie trzęsłam się z zimna. I nic dziwnego, że było mi zimno, bo zaraz zaczął prószyć delikatny śnieg. 
     Taka szalona ta pogoda w Polsce się zrobiła, ale chociaż nudno nie jest. Raz na zimowo, a raz w krótkim rękawku ;P 




Na pewno te ciepłe dni jeszcze przed nami, dlatego należy uzbroić się w cierpliwość i póki co nacieszyć się tym delikatnym powiewem wiosny w postaci kwiatków :)

















[bomberka]    [shorty]

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. U nas też cztery pory jednego dnia...były. Ciekawy widok wiosenna żywa zieleń i... śnieg. Potem tego samego dnia był chwilę w ręcz upał i plucha, ulewa... pełen wchlarz zmienności pogodowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Podobają mi sie szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Podobają mi sie szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tak pogoda szaleje, ale podobno już ma być tylko cieplej! :)
    Super stylizacja <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko wyglądasz! Świetny masz styl :p i bardzo fajny kolotek włosów

    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :D śliczne są po prostu. Ostatnie chyba najbardziej mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgodzę się, pogoda nie jest najlepsza. Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie lepiej. Cudowna sesja!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;) użycie kwiatów jako dodatku było świetnym pomysłem :) ożywiają fotografie ;)
    pięknie wyglądasz ;) mam nadzieję, że niedługo pogoda przestanie kaprysić i takie stylizacje będą codziennością ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie zaprezentowane zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pogoda bywa różnie jednak już tęsknię za tymi ciepłymi dniami.
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, dlatego zostawiam moją obserwację! U mnie w Niemczech, gdzie mieszkam, również pogoda szaleje i potrafi się szybko zmieniać.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ! Oby tych cieplejszych dni jak najwięcej :)

    Zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz i masz cudowny uśmiech:)
    pozdrawiam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor włosów!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju śliczne zdjęcia i Twoje różowe końcówki ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, te zdjęcia robią wrażenie!!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię takich zmian pogodowych, raz zimno a raz ciepło bo dużo ludzi wtedy łapie chorobę, na szczęście teraz pogody są już cieplutkie. Prześliczne wiosenne zdjęcia :)
    Https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się spodobały zdjęcia, mają klimat delikatny i przyjemnie się je ogląda :) Podoba mi się to bardzo, że użylaś kwiatów - od razu nabrały fotografie własnie wiosennego klimatu choć na dworze pogoda jak sama napisałaś nas nie rozpieszcza.

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń

statistics

Enjoyours

Newchic

Sherrylondon

Bridesmaid dresses collection for 2017
Back
to top