Zdjęcia z filtrem gwiazkowym

Hej ;* Podczas robienia zdjęć do dzisiejszego posta wykorzystałam nowy filtr gwiazdkowy na obiektyw, który dostałam od mojej siostry na święta. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tym filtrze to sprawia on, że od punktu świetlnego na zdjęciu odchodzą promienie przypominające ośmioramienną gwiazdę. Mnie mega się to podoba i myślę, że jeszcze nieraz wykorzystam ten gadżet, bo według mnie nadaje zdjęciom fajny klimat ♥










A Wy co sądzicie o zdjęciach z filtrem gwiazdkowym?

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Fajny sweterek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, maja właśnie taki świateczny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :D

    dzięki za odwiedziny i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, nie słyszałam nigdy o tym filtrze, ale efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten filtr na klimatycznych zdjęciach z zachodzącym słońcem. ;) Na świecach też wygląda bardzo ładnie ;)
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i subtelny efekt, podoba mi się ;)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku! Wyglądasz cudnie na tych zdjęciach.
    Świetny jest ten obiektyw.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy filtr, aczkolwiek chyba nie do każdego zdjęcia będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przy robieniu zdjęć na zewnątrz czasem wychodzą flary od promieni słonecznych i wygląda to naprawdę ładnie dopóki słońce delikatnie świeci. Jeśli jest za ostre, flary są mocne i grube, psują zdjęcie i wtedy trzeba zdjąć filtr.

      Usuń
  9. Wow nawet nie wiedziałam o istnieniu tego obiektywu! ❤️ Rozejrze sie za nim bo efekt jest po prostu przesliczny!
    Przepieknie wygladasz bardzo ci do twarzy w czerwieni! ❤️

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bardzo mi się podoba. Sama muszę zakupić pare filtrów do mojego aparatu, ale jak na razie jeszcze nie wiem na jakie się zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ten efekt jest super!:)

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten filt, zdjęcia wyszły mega klimatycznie <3
    super swetrzysko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sprawa :) lubię takie gadżety do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać filtr daje wspaniały efekt. Nigdy o nim nie słyszałem. Pozdrawiam, Paweł z http://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście daje fajny efekt;-) trzeba wiedzieć, kiedy go użyć.
    Nigdy jednak o nim nie słyszałam.. ;(

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post.Piękne zdjęcia <3
    Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne, klimatyczne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia;) super klimat :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow awesome post dear,love these beautifull pictures,you look gorgeous..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post, dear! A big hello from Germany! You look soooo great!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjecia
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny efekt gwiazdkowy :) Zapraszam do mnie jeśli pasjonują Cię podróże travellerblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top