Unicorn bedtime stories


Hej! Ostatnio sporo mnie tu nie było, a to dlatego, że postanowiłam bardziej przenieść się na instagrama. Zauważyłam (też po sobie), że naprawdę dużo mniej osób korzysta teraz z bloggera, raczej więcej właśnie wchodzi na instagrama czy też youtuba. 
Jednak ponieważ teraz mam wakacje, to powinno starczyć mi czasu, żeby odwiedzać też bloggera i trochę reaktywować bloga ;)












Jakiś czas temu zamówiłam kilka rzeczy z ToSave. Ze wszystkiego jestem zadowolona poza tym, że foremka przyszła do mnie niestety pognieciona. Udało się ją jedna doprowadzić do normalnego kształtu, jednak wiadomo, że nie jest on idealny i niestety przecieka.

nonstick springform cake mold - klik



Zamówiłam też butelkę, która jest napawdę dobrze wykonana, ma uszczelkę zabezpieczającą przed przeciekaniem i nawet uchwyt, więc jeśli się na tyle zmobilizuję, to będę z nią biegać :D

water bottle - klik


 A pędzelków do rozświetlacza nigdy za dużo xd

fan brush - klik



O takiej słodkiej opasce na oczy do spania marzyłam już od dawna i jak tylko ją zobaczyłam, to już wiedziałam, że nie obędzie się bez zamówienia jej :) 
Naszyjniki natomiast zostały już przetestowane zarówno na weselu, jak i na poprawinach :)






CONVERSATION

45 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :D
    ostatnio też się zaczęłam bardziej interesować instagramem, wcześniej go troszkę zaniedbywałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega spodobała mi się ta poduszka :)
    Jest wygodnie spać w tej opasce na oczy?

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbiste zdjęcia i Twoja toaletka :) Świetna podusia, opaska i pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą podusię :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia maja cudowny klimat <3

    Obserwuje.
    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, uwielniam tego typu pierdołki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz fajny, klimatyczny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Jakoś tak wprawiły mnie w pozytywny nastrój. :) Rzeczy zamówiłaś świetne! Szkoda, że ta foremka się pogniotła, ale reszta - rewelacja! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczarowałaś mnie tymi zdjęciami! Są urocze 😍
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! i bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :D czasem niestety przychodzą pogniecione lub popsute rzeczy ale to wszystko przez źle zapakowane paczki...
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne!
    http://the-rose-style.blogspot.com
    ig;rozadryzner

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super zdjęcia! Bardzo miło się ogląda! Pozdrawiam! :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na odwrót, wolę być na blogerze a na instagrama wchodzę rzadziej, chodź staram się go nie zaniedbywać :D świetne zamówienie, ta opaska jest cudowna ale dla mnie wygrywa poduszka pączek :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat bardziej spełniam się na blogerze niż na instagramie choć nie ukrywam, że z instagrama również dużo korzystam :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy obejrzałam fotografie, nasuwa mi się tylko jedna myśl w głowie 'sama słodycz' ;) Instagrama odwiedziłam i zostaję na dłużej ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, teraz blogosfera została troszkę osłabiona, dlatego ja przeszłam na swoją domenę i działam jako osobna strona ;) Cieszę się jednak, że będziesz tu zaglądać bo kocham Twoje zdjęcia <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia które przesyłają ogromną ilość pozytywnej energii!
    Pozdrawiam xo
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza sesja zdjęciowa. Śliczna opaska na oczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudowne zdjęcia, wyglądasz naprawdę pięknie!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaa.. jaki uroczy post! :D słodko!

    OdpowiedzUsuń
  21. The photos are super cute! i love the unicorn
    thing for the eyes :) and that brush!
    i just discovered your blog, would you like to follow each other's blogs?
    let me know! kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a lovely post! Love ur photos ❀

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  23. Maska do spania świetna!
    Ja mam swoją pandę do spania ;)
    No teraz mniej osób już czyta blogi, częściej instagrama. Jednak blogi nadal gdzieś mają swój urok :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia mają swój klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. również zauważyłam taką tendencję- więcej teraz dzieje się na Instagramie ;) baradzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta maska jest przepiękna. Ja szczerze od ig wolę bloggera, ale próbuję wyjść na przeciw preferencjom czytelników :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz. Maska bardzo urocza, podoba mi się :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  29. Też marzę o takiej opasce na oczy <3 Ostatnio zaczęłam dbać o mojego Instagrama, chociaż wolę Bloggera.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: My blog

    OdpowiedzUsuń
  30. wooow, jakie cudowne zdjęcia. Wyglądasz jak księżniczka. Zgadzam się z pędzlami- ich nigdy nie jest za dużo ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Co prawda nie potrzebuję takiej maski do spania, ale ze względu na tego pięknego jednorożca to od razu bym kupiła. Cudo! Śliczne zdjęcia.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, wyglądasz cudownie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie życzę teraz powodzenia! A te pędzelki są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny blog i ciekawe posty :) serdecznie zapraszam do mnie :) https://polskadziewczyna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne zdjęcia! ja uwielbiam wracać na instagrama z nową dawką zdjęć!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne naturalne zdjęcia. Uśmiech masz piękny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dużo różowego koloru w Twoim pokoju :) ale niezle się komponuje z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top