Jak przetrwać jesień, a nawet ją polubić?! - moje triki

Dzisiaj, w ten chłodny jesienny wieczór, siedząc sobie w ciepłym domku przedstawię Wam kilka(naście) sposobów na to, by pokochać - no, a jeśli nie, to przynajmniej choć trochę polubić - naszą polską jesień. 
Ja swoją jesienną chandrę już w tym roku przeżyłam i póki co nie zapowiada się, żeby nadeszła jej kolejna fala. Do głosu znów powróciła Optymistyczna Kasia i wykopała Kaśkę-Pesymistkę za okno. I dobrze jej tak!
Mam nadzieję, że dzięki moim poradom nie dacie się jesieni i nie pozwolicie, żeby ta pesymistyczna część Was (bo, nie oszukujmy się, każdy ją ma) Wami rządziła. Ani na chwilę!


1. Kup sobie na jesień coś nowego! Cieplutki sweterek, płaszczyk, botki, szaliczek... A jeśli marzną Ci dłonie, to pomyśl o podgrzewaczu do rąk! (bo mnie mega marzną i ja o takim myślę :D!)

2. Wypożycz kilka ciekawych książek i czytaj je wieczorami otulona mięciusim kocykiem. Masz kota? Jak dobrze (dla Ciebie i dla niego w sumie też) - możesz wtulić się w jego cieplutkie futerko!

3. Urządź sobie z przyjaciółką cotygodniowe seanse filmowe. Wiesz, babskie filmy i ogólnie góra popcornu


4. Wlewaj w siebie mnóstwo gorącej herbatki! Tylko bez rutyny! Koniecznie poeksperymentuj: jedna z cytrynką, druga z soczkiem malinowym domowej roboty, a trzecia z rozgrzewającym imbirem

5. Powygłupiaj się przed aparatem (aha, i to dokładnie tak jak ja dzisiaj)

6. Urządzaj sobie spacerki i czerp przyjemność z chodzenia po szeleszczących, kolorowych liściach i kopania kasztanów odbijających się od chodnika niczym kauczukowe piłeczki (ale mi poetycko wyszło!)


7. Zaopatrz się przynajmniej w jedną parę ciepłych, puchowych skarpet, na pewno się przydadzą!

8. Chcesz się nad sobą poużalać? To włącz jakiś serial. O, albo jeszcze lepiej Dlaczego ja?. Tam to dopiero ludzie mają problemy!


9. Zjadłabyś coś słodkiego, a czekolada właśnie się skończyła? To ten moment, kiedy możesz wystawić na próbę swoje umiejętności kulinarne i upiec jakieś pyszniutkie ciasto!

10. Wcinaj sezonowe owoce, a szczególnie soczyste jabłuszka! A jak znudzą Ci się już na surowo, to zrób z nich jakieś przetwory albo kompocik

11. Jesień to też sezon na orzechy, zarówno na te laskowe, jak i włoskie. Więc nie czekaj i chrup je zamiast czipsów! Zawierają sporo magnezu, który poprawi Twoją pamięć


12. Każda pora roku jest dobra na DIY! Uruchom swoją wyobraźnię lub zainspiruj się w internecie i do dzieła!

13. Odpal świeczkę! Ja w chłodne wieczory, taki jak dzisiaj, lubię zapalać sobie zapachowe świeczki. Co tam, że moje pachną intensywniej, kiedy są zgaszone. Grunt, że to małe światełko potrafi dać niezły klimat!


bluza - sh (ok 6 zł)
pierścionek - bornprettystore (1,95$)

Przypominam jeszcze o KONKURSIE z poprzedniej notki. Zgłaszajcie się tam, a wyniki będą w następnym poście (w piątek lub sobotę)

Trzymajcie się cieplutko! 



A jakie są Wasze sposoby na jesień?

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Moja rada to świeczka, ciepła piżamka oraz książka <3 do tego może być kawka :D ewentualnie zamiast książki serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacery i wygłupy przed aparatem- zdecydowanie jestem na tak :-) haha , nic tak nie odstresowuje jak spacer, piękną, jesienną porą,! oby była piękna, ciepła i złota jesień... :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sposoby. Ta 6. taka poetycka, haha :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki, woski itp to u mnie jesienny must have, a cotygodniowe seanse filmowe odbywam właśnie z moim chłopakiem :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od dawna lubię jesień xD trzeba umieć myśleć pozytywnie!
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, też lubię jesień
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre pomysły :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sposoby :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam jesień, ale dzięki twoim radom mam nadzieje że spędzę ją jeszcze milej <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Ja osobiście bardzo lubię jesień i też zrobiłam posta na ten temat :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. koc, herbata, dobra ksiazka :) to jest to! Jesli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj, odwdzięczę się :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham jesień..niestety mam bardzo mało czasu na co oglądanie filmów czy czytanie książek,ponieważ 3/4 czasu zabiera mi szkoła.Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Spacery jesienią są magiczne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Optymizm najważniejszy ;) Świetne rady i racja, kot to wspaniała rzecz xD Przepiękny pierścionek!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z kilku rad korzystam (m.in. o herbacie), a kilka planuję wprowadzić w życie! Świetny post :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły C;
    Zapraszam

    http://lolina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) Kocham jesień, twoje porady jeszcze bardziej umilą mi tą porę :D ♥

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po tych zdjeciach widac ze masz pelno pozytywnej energii w sobie! :) Super az milo sie patrzy. Fajne wgl punkty dalas, ja jestem najwieksza pesymistka na swiecie wiec nie wiem czy dam rade myslec pozytywnie o jesieni lub zimie bo ta sa dwie pory roku ktore najchetniej bym przespala hahah :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. super triki ♥ pozdrawiam

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post !!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre rady, na pewno skorzystam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja dostałam świetne srebrne podkolanówki i już nie boję się jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ZAPRASZAM NA KONKURS !!!
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe pomysły, na pewno skorzystam :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top