TRY ON haul wyprzedażowy!

Słuchajcie, słuchajcie! Mój nowy pokój jest już właściwie gotowy po wielkim, ale to naprawdę wielkim remoncie! Zostało mi tylko dosłownie wypełnić niektóre miejsca dodatkami, co już właściwie jest czystą formalnością. Efekt końcowy po porostu mega mi się podoba i nawet nie sądziłam, że wyjdzie tak pięknie, aa ♥ 
Bardzo dużo rzeczy w moim nowym pokoju jest DIY, więc spodziewajcie się niedługo postu z całą metamorfozą, ze zdjęciami przed i po oraz postami jak przerabiałam stare rzeczy, żeby wyglądały dokładnie tak jak sobie wymarzyłam!


A tak już w temacie dzisiejszego posta, postanowiłam zrobić kolejny wyprzedażowy haul, tym razem jak dla mnie w 100% udany, uff. Wszystkie rzeczy pokazuję na sobie, bo wiem, że taka forma haulu jest o wiele ciekawsza. Tak więc bez przedłużania i budowania większego napięcia zaczynamy!


BLUZKA HISZPANKA W PASKI

Właściwie mogliście zobaczyć ją  na wieszaku już w poprzednim (nieudanym) haulu tutaj, ale jako że to była jedyna rzecz, która na mnie pasowała, to postanowiłam pokazać Wam też jak wygląda na mnie. Jest z Dressily i kosztowała 18,48$.

Kolejną rzeczą są SPODNIE Z DZIURAMI I HAFTLAMI, które kupiłam w Zarze za 100zł. 
Teraz to moje ulubione jeansy. Są mega wygodne i po prostu fantastyczne, tylko spójrzcie na te urocze haftowane kwiaty, no cudo ♥




Następnie mamy BLUZKĘ w kolorze baby pink typu cold shoulders z uroczymi wstążkami na ramionach. Jest mega urocza ♥ Dałam za nią 35zł.






BIAŁA BLUZKA Z SERCEM



Stylem jest dosyć podobna do tej poprzedniej, ale ma rękawki do łokci, lekkie falbanki przy ramionach oraz śliczne duże serce na środku. Jest wykonana z bawełny, więc jest mięciutka i przewiewna. A najlepsze jest to, że kosztowała tylko 10 zł! 



Dwoma kolejnymi rzeczami są CZARNA BLUZKA NA RAMIĄCZKACH z falbanami kupiona w Cropp za 19,99zł oraz 

uwaga uwaga hit!

SPODNIE MOM JEANS z delikatnymi haftami i dziurami na kolanach, wykonane z grubego jeansu. Kupiłam je właściwie przypadkiem, bo będąc w galerii trochę zgłodniałam, więc weszłam do Tesco i tak 'przypadkowo' przeszłam przez dział z ubraniami. I słuchajcie, dorwałam te spodnie za jedynie 34zł! Po prostu szok. 

Ale to mnie nauczyło, żeby częściej zagladać na ten odzieżowy dział w Tesco, bo naprawdę można zgarnąć coś fajnego za bezcen. Widziałam wtedy jeszcze śliczne ogrodniczki, jednak już nie było rozmiarów.





Następnie mamy LNIANĄ TORBĘ NA ZAKUPY, którą znalazłam w Biedronce za 5 zł. Mam ją tak niedługo, a już kilka razy mi się przydała. Ma bardzo fajny rozmiar, bo nie jest ani za duża, ani za mała i mieści co potrzebne :)




Ostatnimi rzeczami są rzeczy z Sinsaya: przepiękna MAŁA CZARNA usztywniana TOREBKA oraz PUCHATY różowy BRELOCZEK ze ślicznymi uszkami. Zdjęcia troszkę mi się prześwietliły więc nie widać go tak dobrze.

Torebka kosztowała 49,99zł, a breloczek 9,99zł, jednak dzięki kuponowi zniżkowemu od mojej przyjaciółki (pozdrawiam ;*) za obie te rzeczy zapłaciłam 44,48zł ;)



I tak, to już koniec tego haulu.
 Mam nadzieję, że podobała się Wam taka forma wpisu, piszcie co Wam się najbardziej spodobało i koniecznie pochwalcie się co Wy upolowaliście na wyprzedażach ♥

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Teżmusze chyba zrobi yprzedażowy haul :D Trochę się tego uzbierało

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :* również obserwuje :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiszpanka wygrywa:) Super rzeczy

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. So pretty. I love all of them.
    Would you like to follow each other on bloglovin' or GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bluzka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest piękna. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, ja uwielbiam haule bo dla mnie są bardzo inspirujące :) Zrobiłaś świetne, udane zakupy, bardzo podoba mi się torba na zakupy i te spodnie z zary! Bluzeczki też są urocze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    https://ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie z haftami są cudowne, jak dla mnie byłyby idealne bez tych dziur :D Miałam podobną hiszpankę, ale okazała się być na mnie za duża i ją oddałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobały mi się spodnie z haftami *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą hiszpankę w paski :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne rzeczy ;) we wszystkim wyglądasz świetnie i super, że z zakupów jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U look very beautiful babe...love all your outfits...xx, Neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zakupy! Aaaa, nie mogę się doczekać tych zdjęć! Obserwuję bloga <3
    https://healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę czekać na te posty! Jakie fajne rzeczy. Najbardziej podoba mi się czarna torebka.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You are cute! I follow you, can you follow me back? ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy, szczególnie ta pierwsza bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzki masz genialne! ;) W dodatku ceny są mega okazyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie mogę się doczekać postu z metamorfozą twojego pokoju, a hiszpanka w paski skradła moje serce :)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Biała bluzeczka z sercem jest naprawdę bardzo ładna ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta hiszpanka w paski jest cudowna!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy :*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie Ci w tej hiszpance :) zostawiam obserwację :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy trafione, świetnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta torebka i brelok są świetne (i takie tanie...) <3
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ubrania! Najbardziej spodobała mi się bluzeczka w paski :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny haul, najbardziej spodobała mi się pudroworóżowa bluzka! Jest przeurocza :) PS Nie mogę się doczekać metamorfozy pokoju!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Te boyfriendy to faktycznie łup!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! You looks stunning! I really love your outfit and your photos ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Surprise Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  30. Błękitna hiszpanka jest super. Sama mam bardzo podobną w swojej szafie:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za dodanie ;)
    Różowa koszulka najbardziej mi się podoba :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  32. super rzeczy!
    obserwuje takze :) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny blog!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza bluzka i spodnie to naprawdę fajne łupy! Bardzo mi się podobają :) pozdrawiam!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jakie świetne rzeczy kupiłaś, najbardziej mi się podoba ta różowa bluzeczka.. <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne rzeczy! Najbardziej podobają mi się te spodnie z kwiatami :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie bluzki ładne ale pierwsza skradła moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi everyone!!!HOW I GOT MY WIFE BACK/MY BABY WITH THE HELP OF Dr. AHMED
    I have being married to my wife for the past 3 years and 9 months we have obviously being living fine for those past few years. but the problem i was having was that i haven't being able to impregnate her because i thought i had a low sperm count,i had being visiting many hospital done various of test and samples but to no avail because all they could tell me was that am perfectly fine but i know that i am not fine my wife has being becoming impatient because i haven't being able to impregnate her after so many years. Things got worst each day, every seconds of my life i always think of what next to do because am being fed of me being incapable. i have come across so many health attendant who normally tell me that i have no problem. but i know that am sincerely not OK. One faithful evening when i came online in search of some people testified that he brought their Ex lover back, some testified that he restores womb, cure cancer, and other sickness, some testified that he can cast a spell to stop divorce and so on. i also come across one particular testimony, it was about a woman called Cora, she testified about how he brought back her Ex lover in less than 28 hours, he is the answer to all your problem. that is how they got help from Dr Ahmed, their wife back, how they got their husband back, how they got their low sperm on high rate with the help of Dr Ahmed i had to quickly get his email/phone number on line and contact him as soon as i could because i needed help urgently we had some talk and what i will do to get my self OK. he told me that all i had do is to get some items for purification and cleansing, i did all of those and thanks to Dr Ahmed am perfectly fine and my wife has given birth to Twins of the same sex all thanks to Dr Ahmed for his wonderful help... Contact.: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com or call/Whats-app: +2348160153829.
    Curry Nathan from UK

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top