10 moich ulubionych, inspirujących instagramów♥


Ostatnio całkiem zaangażowałam się w moje konto na instagramie i staram się dodawać tam nowe zdjęcia dosyć często. Dlatego też nie ma dnia, żebym nie wchodziła na tę aplikację i przeglądała noe publikacje obserwowanych przeze mnie osób. Bywa i tak, że wchodzę na insta nawet kilkanaście razy w ciągu dnia :D

Osobiście lubię oglądać inspirujące profile, z dobrej jakości zdjęciami i pasującymi do siebie kolorystycznie i właśnie dzisiaj postanowiłam pokazać Wam 10 moich ulubionych instagramowych kont. Muszę przyznać, że wybór był mega trudny, ale jakoś podołałam ;)  

Tak więc oto 10 znanych przeze mnie i najbardziej inspirujących insta kont:

kolejność przypadkowa



1. POOOZYTYWNA




2. JULIETTEINWONDELAND





3. MAKESITSIMPLE



4. FIT.KUBA





5. DEADDSOULS





6. AMELIA.SZCZEPANIAK




7. VIVA_A_VIVA





8. KINGA_ZC




9. THECAROLINEBLOG





10. RISINGSUUNX




I to już wszystkie wybrane przeze mnie konta. Dajcie znać w komentarzach, które już znaliście i obserwujecie, a które są dla Was zupełnie nowe! ;)

Możecie wpaść też na mojego instagrama - 
@katia_there ♥ 

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Ja uwielbiam @deadsouls @amelia.szczepaniak i @viva_a_viva, cały czas je stalkuje hahah 💓

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super post. Kilka z tych osób obserwuję i na pewno zaobserwuje tych, których jeszcze nie ma na mojej liście :*

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słabo kojarzę te profile :) estetyczne bardzo lubię, ale najbardziej przemawiają do mnie takie zwykle, codzienne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne instagramy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze nie znałam tych instagramów, ale mają całkiem ładne profile :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znałam tylko @viva_a_viva ;) jednak wszystkie te instagramy są interesujące.

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne instagramy, wiele nich także obserwuję :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są, niektóre sama obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie fajny artykuł

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego nie znam z tych profili, ale chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top