Mixed haul♥


Dzisiaj, w to sobotnie jesienne - i o dziwo bardzo słoneczne! - południe, chciałam pokazać Wam, co ostatnio udało mi się kupić. Będzie to całkowicie mieszany haul, bo znajdziecie tu zarówno rzezy do nowego mieszkania, ozdoby do pokoju, jak i również kosmetyki i ubrania! 
Część rzeczy jest z Pepco, część z Rossmanna, Avonu, a nawet second handu. No to zaczynamy!



-  MISECZKI  -

Ta z lewej jest moją ulubioną i udało mi się znaleźć ją w chińczyku za 6 zł. Później dokupiłam jeszcze taką samą miętową, tak więc mam już komplet :) 
Z prawej to zwykła biała kokilka z Pepco i z tego co wiem, to można jeszcze je tam znaleźć. Kupiłam ją z myślą o zapiekanych owsiankach z piekarnika, ale właściwie wychodzi tak, że jem w niej normalnie, bo zapiekanie trwa trochę za długo, a smak według mnie jest podobny do owsianki przygotowanej w tradycyjny sposób ;)


- KREM -

Kremy z Neutrogeny są jak dla mnie najlepsze i zawsze do nich wracam. Bardzo lubię właśnie tę wersję do stóp, którą kupiłam w Rossmannie za ok 8zł. Lubię też taką granatową wersję do rąk ;)


- SZTUCZNA ROŚLINKA -

Tę roślinkę znalazłam w chińczyku za ok 4 złote i kupiłam z myślą o ciekawym tle do zdjęć, bo lubię jak na zdjęciu czasem jeszcze coś się dzieje na drugim planie :)


- BIAŁA BLUZKA -

Kolejną rzeczą jest biała bluzka ala hiszpanka. Jest z second handu i kosztowała ok 12 zł.



- OZDOBY - 


To również rzeczy z second handu, za wszystkie zapłaciłam w sumie 6-7 zł. Kupiłam je z myślą o udekorowaniu mojego pokoju, ale aktualnie część serduszek wzięła jeszcze moja mama i siostra :D


- POSZEWKA NA PODUSZKĘ -

Kupiona w Pepco za 10 zł.


- KULE ŚWIETLNE -


 To moje pierwsze świetlne kule, a ich zakup planowałam już od dawna. Te są w kolorystyce biało-różowej  i zapalone wieczorem tworzą naprawdę świetny klimat ♥


- MGIEŁKA I POMADKA - 




Bardzo rzadko zamawiam cokolwiek z Avonu, ale uznałam, że skuszę się na jakąś mgiełkę i wybór padł na śliwkowo-waniliową. Ma naprawdę ładny, słodki zapach, ale jak to mgiełka, nie utrzymuje się na ciele długo. Mimo to i tak ją lubię. 
W katalogu natknęłam się także na pomadki do ust, a ponieważ ja kocham pomadki, więc postanowiłam zaryzykować i zamówić jedną, szczególnie że nie były zbyt drogie, bo kosztowały 7 zł. Wybrałam zapach czekoladowy i tak naprawdę nie spodziewałam się, że aż tak ją pokocham ♥ Ma cudowny zapach, świetną formułę i na dodatek pięknie barwi usta♥

-  -  -  

To już wszystkie rzeczy, jakie chciałam Wam dzisiaj pokazać. Po zrobieniu zdjęć oczywiście nakupowałam jeszcze sporo innych rzeczy i część z nich zawiozłam już do Krakowa, więc niestety nie mogłam zrobić im zdjęć, ale dajcie znać czy taki mieszany haul Wam się podobał i czy robić takich więcej ;)



Miłego weekendu ♥

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Rzeczy z pepco są super!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super rzeczy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam kokilkę w tym samym celu ;) i względem pieczonej owsianki mam zbliżone odczucia :)
    świetne rzeczy kupiłaś :) te serduszka są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haul. Najbardziej podoba mi się bluzka i ta sztuczna roślinka ( w chińczykach i secondhandach można czasem cuda znaleźć). Kiedyś namiętnie używałam tych mgiełek od Avon. Teraz przerzuciłam się na perfumy w olejku.

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta różowa miseczka. Fajny, motywujący napis na poszewce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great haul! Thanks for sharing. :)

    If you would like to support each other with follow, let me know on my blog:
    Shoot for the stars
    Visit me at: starshinebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszewka na poduszkę boska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miseczki i kule - cudo! Pomadka ma ciekawy kolor ale chyba nie pasowała by do mojej karnacji :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy udało Ci się wyhaczyć.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny post, wszystko bardzo dopracowane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Przy okazji, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/olive-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Miseczki i kule są świetne! Gdzie dorwałaś takie piękne kule? ♥

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top