Autumn, autumn everywhere ♥

Jako, że mamy już prawie październik, pomyślałam że przyda się post z dawką inspiracji w jesiennym klimacie. 

Ja już zaczynałam powoli czuć nadchodzącą jesień, a wybieranie inspiracji sprawiło, że czuję ją jeszcze bardziej i właściwie już nie mogę się doczekać, kiedy na ziemi pojawi się więcej kolorowych liści, więcej kasztanów, nawet więcej deszczu!


 Wtedy będzie więcej ciepłych herbatek, więcej mięciutkich kocyków, więcej pachnących świeczek, więcej długich nocy i więcej przytulania♥
















Kto się ze mną zgadza?

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Super inspiracje, niektórymi zrobiłaś mi smaka :D. Ja niekoniecznie przepadam za jesienią, ale jeśli jest w miarę ciepła to mi odpowiada. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tej pory roku, ale goraca czekolada nie pogardze <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zakładam sweterki i piję herbatkę, idealnie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny jest ten post. <3 Jesiennie, ale ciepło tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne inspiracje. Może jesień nie będzie taka zła? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne są te inspiracje + ładna oprawa graficzna ♥
    Wczesna jesień jest bardzo piękna!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wrzesień i październik ;) ale listopadowa jesien juz mi sie nie podoba... Piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest cudowna! Zdecydowanie moja ulubiona pora roku <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona pora roku!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Ja nie mogę się doczekać zimy!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Really nice photos! Autumn is just so pretty <3
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Post jest prześliczny i idealnie nastraja na tak piękną porę roku jaką jest jesień. Nic tylko korzystać~

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jesień to magiczna pora roku. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :) jesień ma swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O taaak! Kocyk, ciepła herbatka, dobra książka i te wszędobylskie liście! <3 Uwielbiam jesienną porę, nawet jak leje. Bo nawet jak jest szaro, to i tak jest kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne inspiracje <3
    Obserwuje ;*

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne są te inspiracje i w dodatku wpis zrobiony w taki fajny sposób. Bardzo mi się podoba ;) Ah, nie ma to jak jesień, te liście, kolory, światełka i klimatyczne wieczorki z herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, pelen jesiennych inspiracji post :-)
    Z przyjemnością obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kocham jesień ! kocham kolorowe liście, biegać w kałużach, kominki woski i świeczki i własnie to bezkarne przytulanie, leżenie pod kocykiem uwielbiam !! Pozdrawiam ! :) Swoją drogą świetne inspiracje nastrajające jeszcze bardziej tym klimatem ! super

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much for following me. I am following you, too :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne inspiracje, w szczególności zdjęcia kawy, której jestem miłośniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Adorable! Amazing post dear
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top