Święta bez glutenu?!



Hej, jak tam Wam idą przygotowania do świąt? W końcu zostało do nich niecałe dwa tygodnie! Aż ciężko mi w to uwierzyć jak to już niedługo. Bardzo się cieszę, że będę mogła więcej czasu spędzić  z rodziną w domu, bo ostatnio wracam do domu jedynie raz na dwa lub trzy tygodnie. 

Bardzo lubię ten świąteczny klimat, ciemne i śnieżne noce (oby były w  te święta śnieżne!), blask świec i choinki, zapach kompotu z suszonych śliwek (który kiedyś był dla mnie nie do zniesienia), smak barszczyku czerwonego z uszkami (bo bez tego dania nie wyobrażam sobie świąt) i ogólnie to, że jesteśmy wszyscy razem♥





Jednak niestety  w tym roku już nie będę mogła skosztować wszystkich tych świątecznych potraw, bo niestety okazało się, że mam celiakię.
Z jednej strony dobrze, że poznałam w końcu źródło moich dolegliwości pokarmowych, a z drugiej dieta bezglutenowa naprawdę nie jest łatwa, szczególnie, że nie mogę jeść nawet produktów, które zawierają lub mogą zawierać śladowe ilości glutenu.  A niestety na większości opakowań znajdziemy taką informację.














To będą moje pierwsze bezglutenowe święta i choć wiem, że nie będzie łatwo to nie zamierzam całkiem rezygnować z domowych uszek ani ciast, tylko zamierzam przygotować je według bezglutenowych wersji, jakie znalazłam na internecie. Jeśli się sprawdzą, to chętnie się nimi z Wami podzielę ;)
Co Wy na to? 

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. trzymam kciuki byś znalazła bardzo smaczne przepisy bezglutenowe i byś tego nie odczuła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam nadzieję, że nie odczuję za bardzo różnicy w smaku :D

      Usuń
  2. Współczuje to naprawdę uprzykrza życie. :( Ale teraz jest dużo odpowiedników i nie będzie tak źle. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje :( mam nadzieje ze twoje bezglutenowe będą tak samo dobre!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się podobają te zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na bezglutenowe przepisy! Buziaki :*

    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wszystko w rozsypce.. Piękny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie jestem uczulona na gluten.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz coraz więcej jest produktów bezglutenowych, dlatego mam nadzieję, że znajdziesz dla siebie pyszności! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowko najwazniejsze,a bezglutenowe wersje posilkow tez beda dobre.:)
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! na początku myślałam,że to jakaś akcja promocyjna,dopiero po chwili zobaczyłam,że na zdjęciach jesteś Ty :)
    PS. dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście teraz ludzie mają coraz większą świadomość pokarmową i produkty bezglutenowe są z roku na rok coraz bardziej dostępne ;)


    Pozdrawiam- http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że znajdziesz dużo przepisów na dania, które nie będą Ci szkodzić. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Diety same w sobie są trudne, ale te które musimy przestrzegać są jeszcze gorsze.. wytrwałości Kochana! Ludzie co raz więcej i częściej omijają produkty z glutenem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. współczuję, ale powoli nauczysz się przygotowywać równie dobre potrawy bez glutenu :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jestem na Twoim blogu pierwszy raz a już mi się tu podoba. Piękny wygląd bloga i interesujące posty. Czego chcieć więcej? Widzę, że masz potencjał i nie waż się go zmarnować! :D Na 1000% będę tu zaglądać, obserwuję!
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj proszę do mnie i zostaw po sobie ślad.

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top