3 walentynkowe outifty ♥

Hej ♥ Trochę mnie tu nie było, ale to wszystko spowodowane zostało niestety sesją i mnóstwem nauki, jaka się z nią wiąże. Na szczęście wszystko zdałam w pierwszym terminie i mega się ciesze, bo w końcu będę miała aż dwa tygodnie wolnego, zanim zacznie się kolejny semestr♥

Przechadzając się po centrum handlowym lub przeglądając sklepy internetowe, nietrudno jest przeoczyć fakt, że zbliżają się walentynki. Z tej właśnie okazji postanowiłam skomponować 3 różne stylizacje z ubraniami z Zaful, którymi możecie się inspirować, ubierając się na kolację ze swoim chłopakiem. A jeśli jesteście singielkami, możecie, zamiast siedzieć w domu, spędzić ten dzień ze swoją przyjaciółką, ładnie się ubrać i wybrać na miasto! ;) 


OUTFIT 1


OUTFIT 2
  top  |  spódniczka  |  torebka


OUTFIT 3



Głosujcie w komentarzach, który outfit najbardziej przypadł Wam do gustu! ;*

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Jejku wszystkie stylizacje są genialne! nawet nie potrafię wybrać jej ulubionej haha
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi zestaw wpadł mi w oko :)
    i tytuł innego posta święta bez glutenu ;) ja poszłam totalnie na łatwiznę w tej kwestii, ryż, karp bez panierki, śledzie :D a reszta rodziny glutenowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stylizacje, najbardziej do gustu przypadła mi druga :)tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Najbardziej spodobała mi się druga ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zestawy :) pierwszy to idealna walentynkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni jest najpiękniejszy
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfits, so lovely combinations!Great post darling! Awesome! Have a nice weekend!♥

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne! Ta różowa spódniczka skradła moje serce! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja super *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer trzeci przypadł mi najbardziej do gustu. Jest bardzo dziewczęcy a zarazem delikatny ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit nr 1 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeci idealny dla mnie <3
    Mój blog - Zapraszam
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko mi wybrać , który najlepszy- wszystkie outfiyy fajne 🤔👍

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top