Rozświetlacze z Chin?! - moja opinia


Hej! Ostatnio szperając po chińskich stronkach, postanowiłam zamówić na nich coś związanego z  tematyką makijażową. To dość kontrowersyjny temat, bo tak naprawdę nie wiadomo co takiego siedzi w składzie takich chińskich kosmetyków. Znalazłam między innymi paletkę rozświetlaczy, która łudząco przypomina kultową paletkę Sugar Glow Kit od Anastastasii Beverly Hills. Postanowiłam zaryzykować i zamówić 'podróbkę', która w przeliczeniu na złotówki kosztowała ok 40zł, więc to i tak taniej niż oryginał, który można dostać za 269 zł. 


No i powiem Wam, że się nie zawiodłam. Paletka naprawdę jest świetna. Rozświetlacze równomiernie się rozprowadzają i dają efekt gładkiej tafli. Używałam ich już kilka razy, nie wystąpiła u mnie żadna reakcja alergiczna ani nic mnie nie zapchało (co niestety dzieje mi się od rozświetlaczy z Lovely).





Pierwszy rozświetlacz (patrząc od góry i od lewej) ma ładne złoto-zółte tony. 'Sassy grape' chciałam wykorzystywać jako substytut różu, czego niestety nie mogę zrobić, bo o dziwo jest chłodny i lekko fioletowy, a brak w nim różowych tonów. 
Oba dolne odcienie są do siebie bardzo podobne i mają taki złoto-miedziany odcień. Na początku myślałam, że będą za ciemne, ale jednak okazuje się, że dobrze się sprawdzają.











Ogólnie mój zakup uważam za udany. Na razie może nie jestem przekonana do chińskich podkładów, ale produktów takich jak szminki, cienie do powiek czy rozświetlacze nie boję się zamawiać.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Kupujecie czasem chińskie kosmetyki?

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Paletka jak paletka, ale zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka bardzo ładna :) ja do chińskich kosmetyków podchodzę z dystansem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie mam takie same zdanie jak ty. Podkłądów z chin bym nie zamawiaal, ale szminki i takei paletki czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taflę ładną dają jednak wolę mniej pudrowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupuję mnóstwo rzeczy na chińskich stronach, jednak oprócz jednej pomadki żadnych innych kosmetyków nie kupowałam. :D Ale ładna paletka trzeba przyznać. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna paletka! Nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stronek. Moja koleżanka zamawiała kiedyś paletkę już nie pamietam czy z zaful czy rosegal. Pigmentacja była naprawdę prześwietna wiec chyba muszę zamówić haha
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również paletka wpadła nam w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam pare rzeczy na aliexpress i krzywdy nic mi nie zrobiło, ale to wiadomo każdy może zareagować inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta paletka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale świetnie wygląda ta paletka! Ja nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stron, ale te rozświetlacze prezentują się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna paletka. Jednak na chińskie kosmetyki się nie odważę. Szczególnie, że najczęściej nie mam dostępu do składu, gdy kupujemy kosmetyki przez internet

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie testowałam kosmetyków z chińskich stronek. Ale paletka śliczna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają naprawdę świetnie! <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie kupowałam takich kosmetyków, ale ten stojak na gąbeczkę mi się spodobał :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham rozświetlacze! A paletka wygląda cudnie :)
    buziaki słodziaku :*
    http://pinkofbeuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę! Muszę mieć te rozświetlacze! Jak dla mnie niczym nie różnią się od oryginałów, a nie mam zamiaru płacić z taką paletkę aż 270zł. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piekne zdjęcia!
    Wczoraj mi przyszły paletki z ali od beauty glazed - jestem nimi zachwycona! Mam tez rozświetlacze na oku i chyba zdecydowanie powinnam wziąć pod uwagę te, które pokazujesz!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, prezentuje się świetnie! Chyba też się na taką skuszę :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahh to chyba pora zamówić sobie taką paletkę ! Ładny stojak na gąbeczkę.

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pigmentacja jest genialna! Paletka chyba warta zakupu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne, delikatne, takie jakie lubię najbardziej. Też mam My Secret i sprawdzał mi się bardzo dobrze, ale już od tego czasu kilka innych przetestowałam, jakoś z kosmetykami nie jestem stała w uczuciach. Obecnie mam rozświetlacze od I Heart Revolution i nie narzekam, efekt jest bardzo dobry, nie kulkuje się, generalnie nie mam do czego się przyczepić. No ale nie wiem, czy nie znajdę zaraz coś jeszcze lepszego.

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top