-49% ROSSMANN pielęgnacja wishlista


Hej, dziewczyny! Może jeszcze część z Was nie wie, ale już wkrótce (bo 21 sierpnia, czyli od najbliższego poniedziałku) rusza kolejna akcja wyprzedażowa Rossmanna. Ja sama byłam trochę zdziwiona, czemu tak wcześnie, bo kolejnej promocji spodziewałam się jakoś na jesieni, ale w sumie nie narzekam, że będzie już teraz.
Cała akcja potrwa do 30 sierpnia. 
Tym razem będzie obowiązywać na produkty do pielęgnacji ciała, włosów, ust oraz maseczki do twarzy. Podobno będzie też na odżywki do paznokci, ale to nie jest całkiem potwierdzona informacja. 
Promocja -49% obowiązuje tylko dla klubowiczów, czyli osób które posiadają na telefonie aplikację Rossmann. Ale z tej zniżki można skorzystać tylko raz, więc warto wcześniej przemyśleć zakupy, żebyśmy o niczym nie zapomnieli. Kolejna transakcja to już tylko -40%.
Dla osób bez aplikacji też jest promocja, tylko niższa -40%.
Żeby rabat w ogóle został naliczony (czy to dla klubowiczów czy dla klientów bez aplikacji), trzeba kupić minimum dwa różne produkty!

Tak więc myślę, że już Wam pokrótce przedstawiłam jak to wszystko ma wyglądać. Niektóre informacje są jeszcze niepotwierdzone, więc w takich momentach Was o tym informowałam. Na stronie Rossmann jeszcze nie widziałam oficjalnej informacji o promocji, a źródła z których czerpałam informacje to facebook i youtube.


Ja Wam dzisiaj pokażę to, co ja sama chciałabym kupić. Będzie to dosyć krótka lista, bo po ostatniej promocji na kolorówkę uznałam,  że następnym razem będę trochę bardziej oszczędna :P


Po pierwsze chciałam się zaopatrzyć w pomadki do ust, bo jak wiecie ja jestem od nich maksymalnie uzależniona i pomadka do ust z Nivea była już na mojej poprzedniej wishliście, ale w końcu jej nie kupiłam. Tym razem jednak to zrobię i zastanawiam się nad jedną z powyższych wersji. 
Którą polecacie najbardziej? 
Ja miałam już truskawkową i arbuzową. Ta truskawkowa bardzo mi podpasowała, zarówno za zapach truskawkowego kiślu jak i delikatny czerwony kolorek  na ustach. Za arbuzową natomiast nie przepadałam, dawała ładny różowy kolor, ale zapach był jak dla mnie zbyt sztuczny.




Carmexów po prostu zabraknąć nie mogło i dosłownie przy każdej tego typu promocji się w nie zaopatruję. Są moją miłością już od dobrych kilku lat, uwielbiam to delikatne mrowienie na ustach, cudny zapach i długotrwałe nawilżenie. Moje ulubione wersje to zdecydowanie pomarańczowa i waniliowa ♥



Ostatnią rzeczą jest ten cudny balsam do ciała, który nabyłam w sumie przez przypadek. Poszłam pewnego dnia do Rossmanna, bo potrzebowałam jakiegoś balsamu do ciała, dosłownie jakiegokolwiek. Ten przykuł moją uwagę, zaciekawił mnie ta kakaowa wersja. Oczywiście nie mogłam go powąchać, bo nie było testerów, ale uznałam, że może wypróbuję. Nie znam się jakoś bardzo na składach, ale na pierwszym miejscu widziałam wodę, a następnie nawilżającą glicerynę i ani śladu parafiny. Cena nie była wysoka, bo kosztował 12-13 zł za 500ml. Zanim kupiłam wyszukałam go jeszcze na wizażu i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że ma fantastyczne opinie! Miał średnią 4,4/5 na ponad 300 opiniujących osób. Tak więc nie wahałam się już dłużej i wpakowałam go do koszyka. Oczywiście nie mogłam się doczekać aż go powącham, więc otworzyłam go już w drodze do mieszkania i po prostu nie mogłam się nawąchać, ten zapach jest taki cudowny ♥ 
Ponadto bardzo fajnie nawilża, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Kolejnym plusem jest wydajność. No i cena. Tak więc to jest jak na razie mój numer jeden wśród balsamów do ciała i zamierzam zaopatrzyć się od razu w dwie sztuki.


Słyszałyście wcześniej o tej promocji? A może wiecie o niej coś więcej? 
Co zamierzacie kupić?
Możecie mi również polecić jakieś maseczki w płachcie do twarzy, które się u Was sprawdziły :)

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Coś mi się właśnie obiło o tej promocji o uszy i może skuszę się na kilka rzeczy. :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!
    I like Nivea lip balm!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te promocje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale mój portfel to już chyba niekoniecznie xd

      Usuń
  4. Jesli chodzi o maseczki w płacie to polecam ci z sephory bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze wiedzieć :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o promocji, ale nie wiedziałam dokładnie o co chodzi. Dziękuję za wyjaśnienia. Ciekawe produkty, szczególnie ten balsam :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatny post na nadchodzacy szal zakupow ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o promocji, ale aktualnie niczego nie potrzebuję ;) ciekawy ten balsam z Isany :) mnie też czasem zdarza się kupić przez przypadek super rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że napisałaś o tej promocji, bo nawet nie miałam pojęcia. Myślę, że na jesieni będzie kolejna promocja z samą kolorówką, ale kto wie. Na tej na pewno zaopatrzę się w masła czy balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się coś obiło, że jeszcze na jesieni będzie kolorówka. Na pewno napiszę o tym na blogu jak już będzie to potwierdzone ;)

      Usuń
  11. Pierwszy raz slysze dlatego cieszę sie cieszę ze się tu znalazłam i dowiedziałam ! Sądzę ze z mama N pewno odwiedzimy rossman. Carmex i mnie mistrzem jest arbuzowy *.*
    Pozdrawiam !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!
    Do you want to follow each other, if you do, follow me and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back. :)
    Have a great day.
    https://darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rossmann is not in Italy :(
    i'm so sorry..i'd like anew lip balm!
    I'm a new follower of your blog!
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak fajnie, że znowu promocja! :) Czekam, może na jasień będą kolorowe kosmetyki do makijażu w promocyjnych cena :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo nie slyszalam jeszcze o tej promocji :o Bardzo przydatny post! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej promocji, ale raczej z niej nie skorzystam. Chociaż jak to się mówi: "nigdy nie mów nigdy". :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu zawsze dowiaduje się o promocjach najpóźniej, dobrze że chociaż teraz zostało mi jeszcze trochę czasu, więc jutro kierunek rossmann :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow faktycznie szybko ta kolejna przecena :D Maski, odżywki <3 Super. Na pewno zrobię mega zakupy. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo uwielbiam carmex'a! Szczególnie jesienią i w czasie zimy bo wtedy sprawdza się idealnie!
    Ja na razie poczyniłam swoje zakupy kosmetyczne i nie brakuje mi niczego ;)
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadki z Nivea są super!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Tobie dowiedziałam sie o promocji. Uwielbiam carmex ❤

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice products. I am following you, like to follow me back?
    My blog is different type.
    It is about animation and graphic design.
    https://manjoreegraphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. OOO muszę się koniecznie wybrać, dzięki wielkie za info ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, uwielbiam tą promocje w rossmanie! *.*
    Pozdrawiamy, nasz blog
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega fajnie, że Rossmann coraz częściej organizuje te promocje! Ja na tej wyprzedaży skupiam się głównie na włosach. Wiele ciekawych masek można kupić za grosze:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovicmilica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń

statistics

Back
to top